Indien u ondersteuning nodig heeft bij uw werkzaamheden kunt u contact opnemen met ons. Wij zijn per e-mail en telefonisch bereikbaar. U vind onze contact informatie op onze pagina “Contact”.

Indien wij u extra ondersteuning moeten geven kunnen wij uw computer overnemen en samen met u extern kijken na een oplossing. Wij maken hiervoor gebruik van TeamViewer (zie Online Support.).

Indien u wenst dat wij langs komen op locatie kunt u contact met ons opnemen voor een afspraak op locatie. Wij komen ook buiten kantoor tijden op locatie tegen een scherp tarief.

Wij zijn bezig met een online support ticket systeem zodat u uw ondersteuning online kan aanvragen via ons systeem. Het systeem moet u ook de mogelijkheid geven om uw geschiedenis van ondersteuning aanvragen te bekijken. Wij kunnen u doormiddel van dit systeem uw beter en sneller helpen. De meest gestelde vragen zullen wij ook plaatsen in dit systeem.

Voor meer informatie over onze nieuwe support ticket systeem kunt u contact opnemen met ons.